Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απέτισε φόρο τιμής στα θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απέτισε φόρο τιμής στα θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων

Από το Παραλίμνι μήνυμα μνήμης και δικαιοσύνης για τον Ποντιακό Ελληνισμό

Με αισθήματα βαθιάς συγκίνησης και περηφάνειας, ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας συμμετείχε στην εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, που πραγματοποιήθηκε στο Παραλίμνι, αποτίοντας φόρο τιμής στα θύματα ενός από τα πιο αποτρόπαια εγκλήματα της σύγχρονης Ιστορίας.

Στην ομιλία του, ο Πρόεδρος ανέφερε ότι από τον ηρωικό Δήμο Παραλιμνίου–Δερύνειας της επαρχίας Αμμοχώστου, η οποία εδώ και 52 χρόνια εξακολουθεί να βιώνει τις συνέπειες της τουρκικής κατοχής, αποστέλλεται μήνυμα αγάπης, μνήμης και αλληλεγγύης προς τους Έλληνες του Πόντου σε ολόκληρο τον κόσμο.

«Ο αγώνας τους είναι και δικός μας αγώνας», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως η Κύπρος στέκεται διαχρονικά δίπλα στον Ποντιακό Ελληνισμό και συμμετέχει ενεργά στις εκδηλώσεις μνήμης για τα θύματα της Γενοκτονίας.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι η παρουσία του στην εκδήλωση αντανακλά την εκτίμηση και τον σεβασμό που τρέφει η Κυπριακή Πολιτεία και ο κυπριακός λαός προς τους απανταχού Έλληνες Ποντίους, αλλά και την κοινή προσήλωση στον αγώνα για ιστορική δικαίωση και διατήρηση της συλλογικής μνήμης.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων αρχών, οργανωμένων συνόλων και πολιτών, οι οποίοι απέτισαν φόρο τιμής στα θύματα της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.