“Πρωινό για Όλους”: Ένα βήμα κατά των ανισοτήτων στα σχολεία
“Πρωινό για Όλους”: Ένα βήμα κατά των ανισοτήτων στα σχολεία
– Το μήνυμα της Φιλίππας Καρσερά Χριστοδουλίδη
Τη στήριξή της στο πρόγραμμα «Πρωινό για Όλους», το οποίο προσφέρει δωρεάν υγιεινό πρωινό σε μαθητές, εξέφρασε η Φιλίππα Καρσερά Χριστοδουλίδη κατά την παρουσία της σε σχολική μονάδα όπου εφαρμόζεται η πρωτοβουλία.
Σε ανάρτησή της, η Πρώτη Κυρία χαρακτήρισε το πρόγραμμα ως μια σημαντική κοινωνική παρέμβαση που προωθεί την ισότητα και τη στήριξη των παιδιών και των οικογενειών τους. Όπως σημείωσε, η πρωτοβουλία εξασφαλίζει ίση πρόσβαση όλων των παιδιών σε δωρεάν και υγιεινό πρωινό κάθε σχολική ημέρα, βάσει επιστημονικά σχεδιασμένου διαιτολογίου.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε από τα δημόσια νηπιαγωγεία της Λάρνακας και της επαρχίας Αμμοχώστου, με προοπτική σταδιακής επέκτασης σε ολόκληρη την Κύπρο και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Η κ. Καρσερά Χριστοδουλίδη υπογράμμισε ότι σύγχρονες έρευνες δείχνουν πως αρκετά παιδιά προσέρχονται στο σχολείο χωρίς να έχουν λάβει πρωινό γεύμα, γεγονός που επηρεάζει αρνητικά τόσο τη σχολική τους επίδοση όσο και την ανάπτυξή τους. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις κοινωνικές ανισότητες που αντιμετωπίζουν παιδιά από οικονομικά ευάλωτες οικογένειες, τα οποία δεν έχουν πάντοτε την ίδια πρόσβαση σε ποιοτική διατροφή.
Όπως τόνισε, το «Πρωινό για Όλους» αποτελεί μια ουσιαστική επένδυση στα παιδιά και στην κοινωνία, προσφέροντας στήριξη στις οικογένειες και συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός πιο δίκαιου και συμπεριληπτικού σχολικού περιβάλλοντος.
Κλείνοντας, η Πρώτη Κυρία συνεχάρη όλους όσοι εργάστηκαν για την υλοποίηση της δράσης, καθώς και τις γυναίκες που συνέβαλαν στη γέννηση της ιδέας, εκφράζοντας την ελπίδα για τη σταδιακή επέκταση του προγράμματος σε ολόκληρη την Κύπρο.